7 përfitimet më të mira që kemi nga gështenjat

Gështenjat janë një ushqim mjaft ushqyes, i cili na ofron vetëm përfitime shëndetësore, me kusht që të konsumohen në sasi normale.

Gështenjat, të pjekura ose jo, janë një ushqim i plotë, ideal për fëmijët në zhvillim, për ata që po shërohen nga sëmundje të ndryshme, si dhe për atletët.

  1. Kanë mjaft kalori (370 deri në 100 gram), përmbajnë 48% ujë, shumë minerale dhe janë një burim i mirë i proteinave (aminoacidet esenciale që nuk prodhohen dot nga trupi) dhe karbohidrateve (45%, kryesisht në formën e niseshtes).
  2. Gështenja përmban aq proteina, vlera biologjike e së cilës është e ngjashme me proteinën e vezëve dhe tretet lehtësisht nga trupi.
  3. Ndryshe nga frutat e tjera, gështenjat përmbajnë më pak yndyrna ndërsa në të njëjtën kohë janë të pasura me minerale, vitamina dhe lëndë ushqyese.
  4. Është një burim i mirë i acideve yndyrore mono-te-pangopur të tilla si acid oleik dhe palmitoleic, të cilat ndihmojnë në uljen e kolesterolit të keq (LDL) dhe për të rritur të mirin (HDL ).
  5. Janë të njohura për kontributin e tyre në funksionin e mirë të zorrëve si dhe një zëvendësues për drithërat.
  6. Kanë përmbajtje të mirë të kalciumit (për forcimin e kockave dhe të dhëmbëve), magnezit (antidepresive dhe thelbësore për shëndetin e flokëve), fosfor, hekur, natrium dhe kalium. Sa i përket kaliumit, përmbajtja e tyre është mjaft e lartë, duke arritur në 518 mcg në 100 gramë.
  7. Gështenjat përmbajnë vitamina B1 dhe B2, të cilat janë thelbësore për transformimin e ushqimit në energji dhe funksionimin e qetë të sistemit nervor. Gjithashtu permbajne edhe vitaminë C (nxit sistemin imunitar) dhe acidin folik (të nevojshëm për prodhimin e qelizave të kuqe të gjakut).

Shikoni edhe: Menyra me e mire per te pjekur geshtenjat (Video)

femra-moderne.com

Start typing and press Enter to search