Dieta qe lufton kancerin

Zgjidhni ushqimet sipas vleres ushqyese dhe anti-tumorale, por edhe sipas sezonit

Shembull i nje tip-diete ditore:

  • Mengjes: pak kos shtepie + 1 luge mjalte cilesor + vaj lini + fara lini + elb te zier + manaferra ose boronica ose mjeder, te perziera mire, 1 caj artemisa
  • Paradite: 1 leng: boronica ose luleshtrydhe, molle jeshile, spinaq, pak rozamrine te fresket dhe xhinxher, fara kungulli ose arra Brazili
  • Dreke: sallate me spinaq, pazi, cikore dhe qepe, peshk ne furre me domate, qepe, hudhra, rigon + 1 kupe oriz te eger me fasule te kuqe ose te zeza, 1 fete buke thekre, vaj ulliri. 1 caj artemisa
  • Pasdite: 1 gote leng panxhari, molle jeshile, xhinxher, spinaq dhe rozmarine te shtrydhur
  • Darke: Sallate me panxhar te zier ose laker te bardhe, karrote, limon, vaj ulliri, fara luledielli, speca te kuq te pjekur pak dhe pak kerpudha te pjekura, 60gr ricota + vaj lini + fara lini (te grira mire), 1 kupe oriz te eger, 1 fete buke thekre me ¼ avokado + 1 caj artemisa
  • Para gjumit: 1 caj me turmerik, kanelle, xhinxher, karafil dhe pak mjalte cilesor

Zarzavate:

Spinaq, panxhar, agjinare, shparguj, presh, speca te kuq, kerpudha porcini, mashurka, kungulleshke (kungulli i dimrit, madh ngjyre te verdhe), rukola, cikore, karrota, domate, laker te kuqe, qepe jeshile, hudhra

Drithra:

Elb, theker, tershere, buke thekre, oriz i eger, kuinoa

Mish & veze:

Peshk i vogel i kalter, pule fshati, pule deti, karkaleca, salmon, veze fshati

Bulmet:

Qumesht dhie, kos shtepie pa yndyre, gjize pa yndyre, qumesht soje, djathe dhie i njome

Fasule:

Fasule te bardha, te kuqe, te zeza, thjerreza, qiqra, soje

Fruta:

Portokall, boronica, luleshtrydhe, mandarina, kivi, banane, rrush i kuq, mjeder, manaferra, hide, thana, fiq

Fara:

Fara lini, luledielli, kerpi, kungulli, susami

Yndyrna:

Vaj ulliri ekstra te virgjer, avokado, vaj lini, vaj farash kerpi, vaj farash kungulli

Ereza:

Majdanoz, Borzilok, Rigon, Trumze, Rozmarine, Turmerik, Kanelle, Mente (nenexhik)

Konsumi i duhur i ushqimeve

  • Cdo dite: Spinaq, panxhar + domate + speca + lloje te tjera nga zarzavatet e mesiperme. (Spinaqi te zihet dhe ti largohet uji)
  • Cdo dite hudher, qepe
  • 3-4 here ne jave presh dhe laker brukseli ose asparag
  • 2 here ne jave kerpudha  (shitake, porcini)
  • Nga brumerat: Drithra elbi ose gruri ose tershera ose kuinoa e kuqe ose orizi i eger Buke thekre te zeze
  • Nga mishi: 3 here ne jave peshk (salmon ose sardele ose skumber)
  • 1 here ne jave gjoks pule ose pule deti (pula te rritura ne natyre)
  • 3 here ne jave veze te zier te fshatit
  • Nga bulmeti: 2 here ne dite nje gote kos pa yndyre, gjiza. Te preferohet qumeshti i dhise
  • Nga fasulet: 3-4 here ne jave fasule, qiqra ose thjerreza ne forme supe
  • Nga frutat: Cdo dite portokall + kivi + 1 nga llojet e tjera te frutave qe shkruhen me lart
  • Nga farat: Cdo dite fara lini, fara kerpi, 4-5 here ne jave fara luledielli ose kungulli, ose bajame ose arra (organike)
  • Nga yndyrnat: Cdo dite vaj lini, ulliri + ¼ avokado

Keshilla

  • Mishi i pules dhe peshku te shoqerohen patjeter me erza si rozmarina, trumza, rigoni, hudhra, turmeriku, (turmeriku nuk duhet perdorur nga gra me kancer te gjirit qe jane ne terapi me cyclophosphamide).
  • Sa me shume uje (2,5L/dite)
  • Caj jeshil (2 gota ne dite) – pa sheqer
  • Kafe sa me pak
  • Sheqer fare
  • Alkol fare

 

Burimi: Blerinadiet.al

fermamoderne.al

Start typing and press Enter to search