26 këshilla për menaxhimin e stresit

Keto jane 26 këshilla te thjeshta por shume efektive për menaxhimin e stresit te peritshem.

  1. Gjithmone gjeni kohe per tu marre me veten, te pakten 30 minuta cdo dite.
  2. Duhet te jeni te vetedijshem per “stresimetrin” tuaj: keshtu do dalloni se sa mund te mbani, kur duhet te shkoni nje hap pas dhe te qetesoheni.
  3. Perqendrohuni ne kontrollin e situates tuaj, pa mbajtur nen kontroll gjithe te tjeret.
  4. Gjimnastika e perditshme ju ndihmon te digjni kimikatet e stresit.
  5. Konsumoni shume fruta te fresketa te stines, buke dhe uje – qe trupi juaj te funksionoje me se miri.
  6. Mesoni te falni, mos mbani meri dhe jini tolerante.
  7. Mendojini gjerat me perspektive: sa e rendesishme eshte ceshtja?
  8. Perqafime, puthje dhe buzeqeshje: kenaquni dhe mos kini frike te ndani ndjenjat tuaja me te tjeret.
  9. Indentifikoni njerezit ose gjerat qe ju stresojne dhe mundohuni t’i trajtoni me mire heren tjeter.
  10. Gjykojeni me realizem performancen tuaj: mos i vini vetes qellime qe jane jashte mundesive tuaja. stres1
  11. Mbani nje sjellje pozitive. Menyra se si do i shikoni gjerat do ndikoje rezultatet dhe menyren se si te tjeret ju trajtojne.
  12. Limitoni alkolin, ilacet, drogerat dhe stimuluesit e tjere, pasi ata ndikojne ne perceptimin dhe sjelljen tuaj.
  13. Menaxhojini mire parate dhe mundohuni te kurseni te pakten 10% te asaj qe fitoni.
  14. “JO” eshte nje fjale qe duhet te mesoni te perdorni, pa u ndjere ne faj.
  15. Beni aktivitete ne ambjente te jashtme, vetem, me miqte ose familjen – kjo eshte nje menyre shume e mire per tu qetesuar.
  16. Me mire degjoni muziken tuaj te preferuar se sa te shikoni TV.
  17. Ndaloni pirjen e cigareve, pasi ju streson cdo dite fizikisht, jo vetem qe po jua merr jeten cdo dite nga pak.
  18. Marredheniet: ushqejini dhe kenaquni, mesoni te degjoni me shume dhe te flisni me pak.
  19. Flini mire, me nje dyshek dhe jastek te mire. Mos e lejoni ngritjen e temperatures se trupit dhe mundesoni ventilim ne shtepine tuaj.
  20. Te pakten nje here ne jave trajtojeni mire veten me nje masazh, nje darke jashte ose kinema. Por pa e ekzagjeruar. Masa eshte celesi.stres4
  21. Mundohuni te kuptoni gjerat edhe nga pikepamja e personave te tjere.
  22. Verifikoni informacionin nga burimi, para se te shpertheni.
  23. Shqetesohuni me pak, pasi te shqetesohesh nuk i perfundon apo rregullon gjerat me shpejt.
  24. Tregohuni te qarte me hapesirat tuaja, bejini pushimet pjese te planeve tuaja te pervitshme dhe brenda buxhetit tuaj.
  25. Vendosni qellime vjetore: planifikoni ate qe doni te arrini bazuar ne prioritete ne karrieren tuaj, marredheniet tuaja, etj.
  26. Shijoni jeten: cdo dite eshte nje dhurate, qeshni dhe jini mirenjohes qe jeni pjese e kesaj jete.

recursing-snyder.88-198-36-142.plesk.page

Start typing and press Enter to search